XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
E.3.3. Gaiaren desarroilo pausoak E.3.3.1. Abiapuntoa - Irakaslearen aldetik gaiaren aurkezpena eta girotzea.- Ikasle bakoitzaren historia pertsonala egitea.
- Hasierako sondeoa: ikasleek gaiataz duten maila jasotzea bere erru eta erantzun zuzenekin.
E.3.3.2. Gaiaren antolaketa - Ikasleek beraien interes konkretoak (galderak) eta egin nahi dituzten ekintzak aurkezten dituzte.@- Edukiera ekintzak planifikatzen dira, beren tenporalizazio eta organizazioa bakarrean eta taldean kontuan hartuz.
E.3.3.3. Lan Plangintza egitea - Informazioa bilatu eta bildu. - Informazioen azterketa.- Informazioen azalpena eta eztabaidatzea.
- Landu den dena biltzen duen liburuxka bat egitea. - Bukaerako sondeoa.
E.3.3.4. Ebaluaketa - Lanaren zehar azaltzen diren kondukta tipoen detektatzea.- Ikasleen autoebaluaketa.
- Jarri ziren eta burutu diren helburu eta edukien arteko erlazioa ezarri.
- Hiruhilabeteko etxera bidaltzen den informea.
- Irakaslearen txostena gaitaz.